Úvodní strana

Výzkum Komerční pojišťovny

Pomozte nám zlepšovat naše služby pro Vás

Váš názor je pro nás důležitý.

Víme, že naši klienti od nás čekají ty nejlepší služby. Každý názor, doporučení, pochvala či kritika, kterou se od nich dozvíme, nám umožňuje naše služby zlepšovat.

Proto se Vás, našich klientů, na názory ptáme. Náš průzkum probíhá průběžně a z informací, které nám jeho prostřednictvím sdělíte, se vždy snažíme odnést něco užitečného, co zlepší naše služby pro Vás.

Na tuto stránku jste se pravděpodobně dostali z e-mailové zprávy, která Vás zve k účasti na průzkumu. Je možné, že máte obavy, že zpráva je podvrh. Potom vězte, že tomu tak není. Zde jsou nejčastější klientské dotazy v souvislosti s průzkumem:

Zpráva je podezřele jednoduchá, nemá žádnou grafiku, ani logo Komerční pojišťovny.

Ano, e-mailová zpráva je dosti jednoduchá. Generuje jí totiž náš systém pro zpracování klientských požadavků. Ten nám sice velmi pomáhá dobře se starat o požadavky našich klientů, ale má omezené možnosti, co se týče grafiky e-mailových zpráv.

Je bezpečné kliknout na internetový odkaz uvedený ve zprávě?

Internetový odkaz vede na jednoduchý dotazník, pomocí kterého sbíráme klientskou zpětnou vazbu. Je zcela bezpečný, pokud se nachází v e-mailové zprávě zaslané přímo z naší e-mailové adresy KPvyzkum@komercpoj.cz. Zpráva vypadá takto.

Platnost internetového odkazu je 14 dní od odeslání e-mailové zprávy. Poté již není možné pomocí odkazu dotazník zobrazit.

Jaká data o mě pomocí tohoto průzkumu sbíráte a jak s nimi nakládáte?

V dotazníku se ptáme na Vaši spokojenost s našimi službami pomocí tří jednoduchých otázek. V dotazníku nevyplňujete jméno, příjmení, rodné číslo, datum narození, adresu ani jiné osobní údaje. Vyplnění dotazníku vám nezabere více jak dvě minuty.

Takto posbírané informace statisticky vyhodnocujeme a zobrazujeme našemu vedení v podobě tabulek a grafů. Pokud nám poskytnete svůj názor formou psaného komentáře, pečlivě si jej přečteme a dle jeho povahy poté podnikáme patřičná opatření. V případě, že charakter Vašeho sdělení vyžaduje další komunkaci, můžeme Vás zpětně kontaktovat s dodatečným vysvětlením či nápravou.

Stále máte nezodpovězené otázky?

Máte jakýkoliv další dotaz týkající se tohoto průzkumu či služeb námi poskytovaných? Potom se neváhejte obrátit na naše kontaktní centrum na bezplatné telefonní lince (+420) 800 10 66 10, či na emailové adrese servis@komercpoj.cz.

Náhled zprávy


Kontakt

Informace o našich produktech získáte na bezplatné Infolince našeho Kontaktního centra na tel. 800 10 66 10.


Cestovní pojištění Rizikové životní pojištění Moje pojištění majetku Mimořádné informace