Úvodní stranaKB Pojišťovna

Zákaznická spokojenost

Průzkumy zákaznické spokojenosti

Poskytování kvalitních služeb našim klientům je základní hodnotou, kterou se snažíme každý den naplňovat. Digitální technologie, internet, nároky našich klientů, které rostou a neustále se proměňují tak, jak se proměňuje jejich život, nás nikdy nenechávají spát. Vždy je co zlepšovat, vždy je na čem pracovat, vždy je co se učit. Zlepšování a učení se novým věcem nás všechny baví.

Pro novou inspiraci, jak věci dělat lépe, se rádi obracíme na Vás, naše klienty. Víme totiž, že máte spoustu užitečných nápadů, které můžeme využít pro to, aby naše služby lépe splňovaly vaše očekávání.

Proto provádíme různé průzkumy klientské spokojenosti. V těchto průzkumech se na Vás obracíme prostřednictvím e-mailu, či telefonu. Průzkumy provádíme vždy s maximální péčí o Vaše pohodlí a soukromí. S názory, které nám takto sdělujete, se důkladně seznamujeme a snažíme se je přetavit do zlepšování našich služeb. Důkazem, že se nám to daří, je řada profesních ocenění (viz přehled ocenění na domovské stránce www.kb-pojistovna.cz) a vysoká klientská loajalita.

Pokud se stanete jedním z klientů, které průzkumem oslovíme, věnujte nám prosím chvilku svého času a sdělte své názory.

Předem děkujeme za Vaši ochotu podílet se na zlepšování našich procesů.

Pokud jste obdrželi e-mailovou pozvánku k vyjádření spokojenosti s vyřízením Vašeho nedávného požadavku a zajímají Vás podrobnosti k tomuto průzkumu, potom prosím klikněte zde.


Kontakt

Informace o našich produktech získáte na bezplatné Infolince našeho Klientského servisu na tel. 800 10 66 10.