Úvodní strana

Referent/-ka klientského servisu

Místo výkonu práce
Praha
Popis práce

Klientský servis a pojišťovnictví pro Vás nejsou cizí slova?

Rádi byste pracovali v pojišťovnictví?

Učíte se rádi nové věci?

Baví Vás aktivně hledat řešení a výsledky samostatně interpretovat?

Chcete být součástí týmu Komerční pojišťovny, který posouvá věci dopředu a stále se rozvíjí?

Hledáme do našeho týmu klientského servisu zkušeného referenta v oblasti pojišťovnictví pro životní a neživotní produkty. Náš nový kolega nebo kolegyně by měl/a být schopen/a zodpovídat po telefonu/e-mailu/dopisem dotazy klientů k produktům a pojistným smlouvám. Hledat pro klienty řešení v nestandardních situacích a spolupracovat s ostatními odděleními v KP. Rádi bychom našli týmového hráče, který má „drive“ a dokáže dotáhnout svěřené úkoly až do konce.

Co děláme

Poskytujeme informace klientům, zaměstnancům KB a distributorům KP o pojistných produktech, pojistných smlouvách a o společnosti. Ověřujeme stavy pojistných smluv v interních systémech KP. Řešíme nestandardní dotazy a spolupracujeme s ostatními odděleními v KP. Přijímáme, evidujeme a zodpovídáme též písemné dotazy klientů. Aktivně se snažíme, aby náš klient obdržel veškeré potřebné informace ve srozumitelné formě. Neustále se snažíme zlepšovat naši komunikaci, a to i formou externího a interního vzdělávání. A daří se nám to, obrdrželi jsme cenu Hospodářských novin jako klientsky nejpřívětivější pojišťovna 2018!

Co vás čeká

Po absolvování vstupního školení budete mít na starost zodpovídání dotazů/e-mailů k produktům KP od našich kolegů a klientů. Očekáváme, že se stanete dalším specialistou na naše produkty v týmu Klientského servisu.

Pro začátek očekáváme rychlé zorientování se v novém kolektivu, prostředí a včasné a pečlivé zpracování svěřené agendy.

V rámci své pozice budete pracovat se všemi dostupnými nástroji, ve kterých jsou zaznamenané nezbytné informace pro zodpovídání dotazů klientů.  

Požadavky

Co z vás udělá člena našeho týmu?

1.      Máte zkušenosti z call centra/klientského servisu se zodpovídáním telefonních a písemných dotazů k životnímu a neživotnímu pojištění  - potřebujeme kolegu/yni, který/á umí dobře komunikovat, vyjednávat, prezentovat a má praxi v pojišťovnictví.

2.      Práce v call centru/klientském centru Vás skutečně zajímá a hledáte prostředí, které Vám umožní dále se rozvíjet. Do práce chodíte s chutí a motivujete ostatní kolegy. Pouhé odsezení si pracovní doby u nás nefrčí.

3.      Jste týmový hráč, který umí pracovat jak v týmu, tak samostatně. V týmu se Vám dobře pracuje, ale též rád/a pracujete samostatně.

4.      Máte rád/a změny. Pojišťovnictví je dynamické prostředí a do 5 let bude zcela jiné, než jej známe dnes. Sledujeme trendy a jdeme s dobou.

5.      Rád/a pracujete s programy. Ovládáte práci v MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook) a jzvládáte naučit se pracovat s moderními aplikacemi.

Nabízíme
  • Přátelskou neformální firemní kulturu a příjemné pracovní prostředí v centru Prahy (Florenc, Danube House)
  • Úspěšnou společnost patřící silné mezinárodní skupině Société Générale (získané ocenění Nejlepší životní pojišťovna 2018, 2015 a 2014 – cena Hospodářských novin)
  • Kariérní růst v rámci skupiny Komerční banky/Société Générale v České republice, popř.mezinárodně
  • Nadstandardní systém benefitů (bonusy – individuální i kolektivní, stravenky, cafeteria systém, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na životní pojištění, rizikové životní pojištění, výhodné podmínky bankovních produktů Komerční banky (depozitních i úvěrových), akciový program, jazykové a další vzdělávání, slevy na služby v rámci skupiny SG, otcovské volno, sportovní a kulturní teambuildingové aktivity atd).

V případě zájmu o nabízenou pozici, prosím zašlete svůj strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na následující kontakty:

Komerční pojišťovna, a.s.
Oddělení lidských zdrojů
Karolinská 1/650
186 00 Praha 8
E-mail: komercpoj@teamio.eu

Zasláním životopisu dáváte souhlas ke zpracování osobních údajů společnosti Komerční pojišťovna, a. s. pro účely výběrového řízení.


O nás

Jsme univerzální pojišťovnou a na českém trhu působíme od roku 1995.

Máme více než 210 zaměstnanců a dále se rozrůstáme. Zhruba polovina našeho týmu pracuje v Praze a druhá polovina v Jihlavě.

Většina našich prostor je koncipovaná formou menších kanceláří. Pražské kanceláře jsou lokalizovány v moderní bezbariérové budově v Karlíně, 5 minut pěšky od metra Florenc. Jihlavské kanceláře sídlí na nám. Palackého přímo v centru Jihlavy naproti Komerční bance.