Úvodní strana

ASISTENT/-KA

Místo výkonu práce
Praha
Popis práce
  • Vedení administrativní agendy spravovaných úseků
  • Organizace schůzek a jednání, koordinace kalendáře ředitelů úseků, koordinace návštěv a zasedacích místností vč. jejich úklidu, zajištění občerstvení
  • Organizace pracovních cest ve spravovaných útvarech
  • Kontrola a zpracování docházky ve spravovaných útvarech
  • Spolupráce s ostatními útvary společnosti
  • Zpracování pravidelných i mimořádných reportů
Požadavky
  • SŠ vzdělání
  • Praxe na podobné pozici vítána
  • Znalost MS office – Word, Excel
  • Organizační schopnosti
  • Komunikační dovednosti
  • Samostatnost, pečlivost
  • Týmový hráč, spolupráce s kolegy
  • AJ – znalost úroveň B2
Nabízíme
  • Zajímavou a různorodou práci
  • Sehraný pracovní tým
  • Nadstandardní systém benefitů (bonusy, 5 týdnů dovolené, 5 sick days v roce, penzijní připojištění, životní pojištění, výhodné podmínky produktů KB, akciový program, částečně hrazené jazykové vzdělávání, slevy na služby v rámci skupiny SG atd.)

V případě zájmu o nabízenou pozici, prosím zašlete svůj strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na následující kontakty:

Komerční pojišťovna, a.s.
Oddělení lidských zdrojů
Karolinská 1/650
186 00 Praha 8
E-mail: zamestnani@komercpoj.cz

Zasláním životopisu dáváte souhlas ke zpracování osobních údajů společnosti Komerční pojišťovna, a. s. pro účely výběrového řízení.


O nás

Jsme univerzální pojišťovnou a na českém trhu působíme od roku 1995.

Máme přibližně 190 zaměstnanců a dále se rozrůstáme. Zhruba polovina našeho týmu pracuje v Praze a druhá polovina v Jihlavě.

Většina našich prostor je koncipovaná formou menších kanceláří. Pražské kanceláře jsou lokalizovány v moderní bezbariérové budově v Karlíně, 5 minut pěšky od metra Florenc. Jihlavské kanceláře sídlí na nám. Palackého přímo v centru Jihlavy naproti Komerční bance.