Hlášení pojistné události: Ztráta zaměstnání
K hlášení nové události si připravte tyto podklady:
- číslo pojistné smlouvy (smluv), ze které je uplatňováno právo na pojistné plnění
- identifikační údaje pojištěné osoby
- kopii výpovědi z pracovního poměru event. Dohodu o ukončení/ výpovědi pracovního poměru, ve které je uvedeno datum a důvod ukončení pracovního poměru
- potvrzení o výši průměrného čistého výdělku
- potvrzení úřadu práce o zařazení do evidence uchazečů o zaměstnání
- kopie pracovní smlouvy, včetně dodatků
- u občanů jiného státu než EU kopie povolení k zaměstnání a povolení k trvalému pobytu
- bankovní spojení pojištěného
Přiložením dokladů k události urychlíte likvidační šetření.
Jak můžete nahlásit:
Osobně | Písemně |
---|---|
U produktů sjednaných v KB se obraťte na pobočku KB nebo na Vašeho osobního bankéře. | Komerční pojišťovna, a. s. Palackého 53 586 01 Jihlava Při písemném hlášení nové události využívejte výhradně přiložené formuláře, které naleznete níže. |
U produktů sjednaných brokerskou sítí se obraťte na Vašeho zprostředkovatele pojištění. |
Formuláře ke stažení:
- Hlášenka ztráta zaměstnání (PDF, 172 kB)