Hlášení pojistné události: Invalidita/ztráta soběstačnosti
K hlášení nové události si připravte tyto podklady:
- číslo pojistné smlouvy (smluv), ze které je uplatňováno právo na pojistné plnění
- identifikační údaje pojištěné osoby
- rozhodnutí příslušného orgánu ČR o přiznání invalidity/snížení/ztrátě soběstačnosti, včetně dokladů o důvodu přiznání - Posudek o invaliditě/snížení/ztrátě soběstačnosti
- rozhodnutí České správy sociálního zabezpečení (ČSSZ) o přiznání invalidního důchodu/snížení/ztrátě soběstačnosti
- záznam okresní správy sociálního zabezpečení (OSSZ) z jednání k posouzení zdravotního stavu ve smyslu zákona o důchodovém pojištění
- potřebnou lékařskou dokumentaci vztahující se k invaliditě/snížení/ztrátě soběstačnosti
- bankovní spojení pojištěného
Přiložením dokladů k události urychlíte likvidační šetření.
Jak můžete nahlásit:
Osobně | Písemně |
---|---|
U produktů sjednaných v KB se obraťte na pobočku KB nebo na Vašeho osobního bankéře. | Komerční pojišťovna, a. s. Palackého 53 586 01 Jihlava Při písemném hlášení nové události využívejte výhradně přiložené formuláře, které naleznete níže. |
U produktů sjednaných brokerskou sítí se obraťte na Vašeho zprostředkovatele pojištění. |
Formuláře ke stažení:
- Hlášenka invalidita (PDF, 212 kB)
- Hlášenka ztráta/snížení soběstačnosti (PDF, 578 kB)
- Hlášenka ztráta/snížení soběstačnosti dítěte (PDF, 586 kB)
- Hlášenka zproštění od placení pojistného (PDF, 595 kB)