Hlášení pojistné události: Pojištění majetku

K hlášení nové události si připravte tyto podklady:

  • číslo pojistné smlouvy (smluv), ze které je uplatňováno právo na pojistné plnění
  • identifikační údaje pojištěné osoby
  • datum a okolnosti vzniku události
  • příčinu škody (popis škodního děje)
  • rozsah škody, včetně předpokládané výše škody
  • faktury, účty a jiné doklady od poškozených/odcizených věcí
  • bankovní spojení

Přiložením dokladů k události urychlíte likvidační šetření.

Jak můžete nahlásit:

On-line Telefonicky Písemně
U produktu MojePojištění majetku ve své Mobilní bance můžete vyplnit oznámení on-line
Nahlášení ONLINE v Mobilní bance KB
nebo
e-mailovou informaci o události, včetně dokumentů, můžete zaslat na asistenční společnost AXA Assistance:
e-mail:
kp@axa-assistance.cz
AXA Assistance:
tel.:
(+420) 292 292 260
AXA ASSISTANCE CZ s. r. o.
Hvězdova 1689/2a
140 62 Praha 4
Česká republika

Při písemném hlášení nové události využívejte výhradně přiložené formuláře, které naleznete níže.
Pro náhled stavu řešení Vaší události nebo přidání dokumentů on-line klikněte na odkaz
Stav šetření škody online

Formuláře ke stažení:


Potřebujete poradit?

Pro pomoc s hlášením škody, vyplněním formuláře nebo pro další informace:


Mimořádné informace